Ақсу қаласының

дарынды балаларға арналған

мамандандырылған гимназиясы

Бір жылда95898
Бір айда9230
Бір аптада2020
Кеше307
Тәулік66
Өзекті кестені жүктеп алу
Виртуалды қабылдау
Қойылған сұрақтар: 24
Жаңа сұрақтар: 0
Сұрақты беру
Оқыту материалын тиімді меңгеру үшін қандай әдіс формасы саған ыңғайлы:
Дауыс беру
мұғаліммен жұмыс - 164
өздігінен білім алу - 103
сыныптастарыңмен топта жұмыс - 40
электрондық ресурстардан - 14
басқа формалар - 6
Дауыс бергендер саны: 327
Нәтижені көру
Сенім телефоны8 (71837) 64294
150
11616
Органикалық химия курсына арналған оқушылардың білімін бағалаудағы тесттік технология
31-05-2013 17:23

Ұсынып отырған әдістемелік жинақ жалпы білім беретін мектептің 9-11 сыныбына арналған. Органикалық химия курсында оқушылардың білімін бағалаудағы тесттік технологиясын қолдану «Альдегидтер» мазмұны негізінде химия пәні бойынша жалпы білім берудің мемлекеттік стандартына сай құрылған. Оқулықтағы бірінші тарауда берілген «Альдегидтер» тақырыбының мазмұны оқушылардың білімін бағалаудағы тесттік технологиясына сәйкес негізделген.

Құрастырған: Павлодар облысы Ақсу қаласының дарынды балаларға арналған мамандандырылған гимназиясының химия пәні мұғалімі: Ерхасова К.Б.

Түсініктеме

 Қазақстанның білім жүйесін реформалаудың маңызды бағыты болып бақылаудың орындалуы және білім сапасын бағыттау. Мұғалім алдында бақылау білім жүйесіне кіретіндей етіп, оқу жүйесін ұйымдастыру тапсырмасы тұр.

Оқыту сапасын бақылау ─ оқу үрдісінің міндетті компаненті. Бақылау оқушының білім деңгейін көрсетуінен тұрады. Орта мектептерде оқытудың аяқталу кезінде білім деңгейі мемелекеттік стандартқа сәйкес келуі керек. Бақылаудың тиімді әдісінің бірі ─ тесттік бақылау.

Білімнің тесттік бақылау техналогиясы аса дифференциалды бағалау көрсеткіші мен бақылаудың обьективті әдісін іздеу нәтижесінде шықты.

Тест (сынама, сынақ) ─ бұл сынақшының білімі, біліктілігі мен дағдысы туралы сынау нәтижесі бойынша стандартталған білім.

Тесттік бақылаудың артықшылығы:

·                   бағаның обьективтігі, себебі тесттік бақылауда субьективті факторлардың әсері тимейді;

·      қабылданған материалдың көлемі туралы және оның қабылдаудың деңгейі туралы мәлімет пен бағаның дұрыстығы.

·      Эффективтілік ─ бір уақытта көп оқушылар санын тестілеугу болады, сонымен қатар нәтижені тексеру дәстүрлі бақылау кезіндегі қарағанда өте жеңіл және тез өнделеді;

·     Сенімділік ─ тесттік баға бір мәнді және іске асырылымды;

·     Дифференциалдайтын қабілеттілік, себебі тесттерде тапсырмалар әр түрлі деңгейден құралған;

·     Оқытудағы жеке жақындылық ─ оқушылар білімін жекелей тексеру және өзін-өзі тексеруге мүмкіндік береді;

·       Оқытудың ұйымдастыру формасының әртүрлі әдістерін қолданумен, әртүрлі бағдарлама бойынша оқытылатын, оқушылардың әртүрлі топтары үшін тестілеудің нәтижесін салыстыру.

Тесттің денгейлері.

Материалды қабылдау үрдісінде оқушы біртіндеп төрттік деңгейге жетеді, оның әр біреуі белгілі бір жаңа сапаны алуды білдіреді. Сонымен қатар егер оқушы өткен деңгейді қабылдамаса, онда ол келесі деңгейді қабылдауға жете алмайды.

♦       Қабылдаудың бірінші деңгейі оған сондай қатардағы сол немесе басқа құбылыспен оқушы танысуды, құбылысты білуді білдіреді:

Осы деңгейге жету үшін оқыту процесінде көрсетілген нақты құбылысқа, мәліметке орындалатын тіреу қажет.

Тест ─ оқыту мен тексеру заты.

♦       Екінші деңгейі ─ оқушы оқу мәліметін есте сақтау арқылы айта алатын білім. Ол талқылау затын көрмей, тіреусіз қабылданған материалды мазмұндайды.

♦      Үшінші деңгейі ─ оқушының типтік тапсырмалары оқыту процесінде оған дейін қабылданған шешудің тәсілдерін қолдану арқылы орындау қабілетін білдіреді.

♦       Қабылдаудың төртінші дәрежені ─ шығармашылық деңгей немесе трансформациялық деңгей. Бұл этапта оқушы типтік емес жағдайларда жаңадан алған білім, біліктілігін және дағдысын қолдана алатын шығармашылық қабілет.

Әр түрлі деңгейлік тесттер оқу материалын қабылдаудың сапасын бағалауға мүмкіндік береді.

Төменде ″Альдигиттер″ тақырыбын оқу кезінде менінше өнделген және қолданылатын әртүрлі деңгейдегі тесттер.