Қаныш Сәтбаев атындағы

дарынды балаларға арналған

мамандандырылған гимназиясы

Виртуалды қабылдау
Қойылған сұрақтар: 24
Жаңа сұрақтар: 0
Сұрақты беру
Оқыту материалын тиімді меңгеру үшін қандай әдіс формасы саған ыңғайлы:
Дауыс беру
сыныптастарыңмен топта жұмыс - 388
басқа формалар - 299
мұғаліммен жұмыс - 202
электрондық ресурстардан - 184
өздігінен білім алу - 134
Дауыс бергендер саны: 1207
Нәтижені көру
What’s your name? Ағылшын тілі пәнінен 2 сыныпта ашық сабақ
30-05-2013 13:42
What’s your name? Ағылшын тілі пәнінен 2 сыныпта ашық сабақ

Сілтеме – Whay A Head Printha Ellis, Mary Bowen

Мақсаты:

Білімділік- Әр түрлі тапсырмалар барысында өткенді еске түсіру,  диалог тнрінде сөйлесуге үйрету, жаңа сөздерді меңгерту

Дамытушылық-Оқушылардың сөздік қорларын байыту, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік-Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, топтық жұмыс арқылы өзара қарым-қатынасты жақсарту, табиғатты аялауға, сүйуге баулу.

Күтілетін нәтиже- Тақырып бойынша монолог, диолог түрінде сөйлей білу. Күнделікті өмірде жаңа сөздерді қолдану.

Сабақтың түрі- аралас сабақ

Әдіс-тәсіл- Сөздік, ойландыу, сұрақ-жауап, топтастыру, жұптастыру.

Көрнекі жабдықтар-интербелсенді тақта, суреттер, флипчарт.

Сабақтың кезеңдері

Кіріспе

Сәлемдесу

Сергіту- Warm up

Bobo the clown says…

Put your hands on your head!

Put your hands on your legs!

Put your Put your hands on your arms!

Put your hands on your feet!

Put your foot on your feet!

 Тұсаукесер. Тақырыпқа шығу.

М- Балалар бүгінгі біздің сабағымыз ерекше болмақ, біз сендермен саяхатқа шығамыз. Ал балалар, саяхатымызды бастайық.

Үй жұмысын тексеру.

       Let’s begin our lesson. Today we will travel. Look at the blackboard, you can see many station there.

The first station is the Zoo.

In this station I will chek your homework. Iwill give you a lot of  animals you have to say it in english and their colours.F.e What is this? It’s a monkey. It is brown.

Our next station is Introducing. At the stationwhen we meet a somebody we have to say hello and to ask her or his name.

Жаңа сабақ

The dialogue

Екі баланың бір-бірімен сөйлесіп тұрғаны туралы видеофилім көрсетіледі.

Екі баланы тақтаға шығарып бір-бірімен сөйлестіреміз. Керек кезінде көмектесеміз.

Жұппен жұмыс. Балалар бір бірімен амандасып аттарын сұрайды. Мұғалім тексеріп жүреді.

Жаңа сөзбен жұмыс.

Жаңа сөздерді жазып алады.

Кітаппен жұмыс. Тыңдау және оқу.

Жазу.

 Балаларға карточка таратылады, балалар тапсырманы орындайды.

Our third station is Home

Тhe children we come back at home. At home you will wait your family. Grandmother, grandfather, mother, father, sister, brather.

Write down your homework.