Тайм-менеджмент
Тайм-менеджменттің міндеті - сіздің күніңізді мүмкіндігінше іс-әрекеттермен жүктеу емес, оны қажетсіз іс-әрекеттерден босату. Ең маңызды және ең жауапты істерді сапалы орындау.
Педагогтар психикалық денсаулығы мен амандығын қалай сақтай және нығайта алады
ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ЖАНУ-БҰЛ УАҚЫТША ҚҰБЫЛЫС ЕМЕС, ОЛ ҚОРШАҒАН ОРТАҒА,ӘРТҮРЛІ ЖАҒДАЯТТАРҒА СУБЪЕКТИВТІ КӨЗҚАРАСТАРДЫҢ ӘСЕРІНЕН ЖҮЙКЕ ЖҮЙЕСІНІҢ ӘЛСІРЕУІ. Сондықтан,бұл көзқарас өзгермейінше эмоционалдық жағдай әлсірей береді, ал жеке тұлғаның дамуы тежеле береді.
Ерте жыныстық қатынаcтың алдын алуы
Жыныстық өмір тәрбиесі – денсаулық, мораль, құқық, мәдениет пен этикадан тұратын жеке тұлғаның қалыптасу процессінің негізгі бөлімі.
Буллинг, кибербуллинг
Қорлау (буллинг) – басқа адамның жанын ауырту мақсатында агрессияны қолдану. Қорлау жәбірленушіге ауыртпалық пен қайғы әкеледі. Оның агрессив мінез-құлықтың басқа түрлерінен ерекшелігі – бірнеше рет қайталанады және жеке адамға немесе топқа бағытталады.
Психологиялық жетелеу жұмыстарын қашықтықтан оқыту
Ұстаздар, ата-аналар мен оқушыларға арналған бейнероликтер тізімі
Өз бойымыздағы қуатымызды(энергияны) визуализациялаудың қарапайым 5 тәсілі
Күнделікті жасайтын әрекеттеріңізді жақсарту үшін.
Сіз неғұрлым шығармашыл тұлға болғыңыз келсе және өз-өзіңізге деген сенімділігіңізді,сезімталдық пен сезгіштігіңізді арттырғыңыз келсе мына қарапайым 5 визуализация тәсілін орындаңыз
Эмоциялық «күйіп кетудің» алдын алу – Өзіңізге қалай көмектесе аласыз? Мұғалімге арналған жадынама.
«Күйіп кету» белгілері:
• Титықтау – негізгі міндеттерді орындауға күш-қуат жетіспеуі.
• Қол үзу – жұмыстан ойша алшақтау және оның маңыздылығына қатысты оспадар пікір айту.
• Тиімсіздік – өнімділіктен және қанағаттану сезімінен айырылу.
Мұғалімге арналған жадынама – Өзіңізге қалай көмектесе аласыз?
Туыстар мен жақындар үшін алаңдау, тұрлаусыздық сезімі, балалармен және олардың ата-аналарымен, әріптестермен қашықтан жұмыс жасау, үлкен жүктемелер, тұрақсыздық – COVID-19 коронавирус лап тараған уақытта барлық осы және басқа да факторлар – педагогтың эмоциялық жағынан «күйіп кетуіне» апаруы мүмкін.
Памятка для учителей.
Относитесь к ученику как к равному партнеру, который просто пока обладает меньшим жизненным опытом
Памятка для педагогов по профилактике суицидального поведения среди учащихся.
Памятка для педагогов по профилактике суицидального поведения среди учащихся.
Ғаламторды қауіпсіз пайдалану
Бастауыш сынып оқушыларына арналған ережелер
1. Ата - аналарыңнан Ғаламтордағы түсініксіз жайттар туралы әрдайым сұрап отырыңдар.
2. Ғаламторда достасу үшін ең алдымен ата-аналарыңнан қауіпсіздік шараларын сұрап біліп алыңдар.
3.Өзің туралы таныс емес адамдарға ешқашан ештеңе айтпа.
Қайда тұратыныңды, қай мектепте оқитыныңды, телефон номерлеріңді тек сенің отбасы мүшелері мен жақын достарың ғана білуі керек.
Оқушылардың интернетке тәуелділігінің алдын алу бойынша мұғалімдерге арналған нұсқаулар.
Бастауыш сыныптарда сабақ барысында дамытушылық және танымдық компьютерлік ойындар қолданылатын кездер болады, бұндай жағдайда олардың мазмұнын мұқият тексеру керек.
Компьютер алдындағы жұмыстарды мұқият бақылауда ұстау керек. Бастауыш сынып оқушыларына компьютермен жұмыс ұзақтығы 20 мин.аспау керек. Компьютерлік жұмысты басқа да жұмыс түрлерімен алмастырып тұру қажет.