Қаныш Сәтбаев атындағы

дарынды балаларға арналған

мамандандырылған гимназиясы

Виртуалды қабылдау
Қойылған сұрақтар: 24
Жаңа сұрақтар: 0
Сұрақты беру
Оқыту материалын тиімді меңгеру үшін қандай әдіс формасы саған ыңғайлы:
Дауыс беру
сыныптастарыңмен топта жұмыс - 388
басқа формалар - 299
мұғаліммен жұмыс - 202
электрондық ресурстардан - 184
өздігінен білім алу - 133
Дауыс бергендер саны: 1206
Нәтижені көру
Өсімдік түрлерін анықтау. Биология пәнінен зертханалық жұмыс (презентация)
18-03-2013 12:21
Өсімдік түрлерін анықтау. Биология пәнінен зертханалық жұмыс (презентация)

Құрал-жабдықтар:Кеппешөптержәне өсімдіксуреттері
     Техника қауіпсіздігіментанысу: 1.Жұмысқамұғалімніңрұқсатыменкірісу
2.Кеппешөптерменөтеабайлапжұмысісте, өйткеніоларөтесынғышкеледі.
3.Жұмысаяқталғансоңмұғалімгетапсыр.
                                Жұмыс барысы:
         Берілген тапсырмаларды ретімен орында::
1.Сөздікпен жұмыс 2.Кесте толтыр
3.Тапсырмаларды ретімен орында
4.Қорытынды жаса-   өсімдіктерді жіктеу үшін қандай белгілерді анықтауды үйрендің?
 Біліміңді тексер:
Аталған белгілердің тұсына қандай класқа тән екендігін көрсет:Дара/1/  Қосжарнақты/2/
1.Ұрығында  екі жарнақ.
2.Гүлдері 3-6 күлтелі,жай гүлсерікті.жел арқылы, өздігінен тозаңдану болады
3.Доға және параллель жүйкелену
4.Ұрығында бір жарнақ
5.Гүлдері 4-5 көп күлтелі,қос гүлсерікті.Көбінесе бунақденелілермен тозаңданады.
6.Өткізгішшоқтарысабақтыңорталығындаорналасады
7.Камбийбар
8.Камбий  жоқ. Өткізгішшоқтарыжабық,сабақденесіндешашылыпжатыр
9.Шашақ тамыр қосалқы тамырлардан құралған,негізгі тамыр дамымайды
10. Кіндік тамыр,негізгі тамыры өте жақсы дамыған
11.Пішіндері әр түрлі,тақтасының жиектері алуан түрлі тілімденген.жүйкеленуі торлы
   Бағалау нормасы: Әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпайдан
                                 11 ұпай-«5»,  10ұпай-«4»,    9ұпай «3»