Ақсу қаласының

дарынды балаларға арналған

мамандандырылған гимназиясы

Бір жылда62196
Бір айда1239
Бір аптада386
Кеше60
Тәулік9
Өзекті кестені жүктеп алу
Виртуалды қабылдау
Қойылған сұрақтар: 24
Жаңа сұрақтар: 0
Сұрақты беру
Оқыту материалын тиімді меңгеру үшін қандай әдіс формасы саған ыңғайлы:
Дауыс беру
мұғаліммен жұмыс - 184
өздігінен білім алу - 111
сыныптастарыңмен топта жұмыс - 54
электрондық ресурстардан - 26
басқа формалар - 6
Дауыс бергендер саны: 381
Нәтижені көру
Сенім телефоны8 (71837) 64294
150
11616
Өсімдік түрлерін анықтау. Биология пәнінен зертханалық жұмыс (презентация)
18-03-2013 12:21
Өсімдік түрлерін анықтау. Биология пәнінен зертханалық жұмыс (презентация)

Құрал-жабдықтар:Кеппешөптержәне өсімдіксуреттері
     Техника қауіпсіздігіментанысу: 1.Жұмысқамұғалімніңрұқсатыменкірісу
2.Кеппешөптерменөтеабайлапжұмысісте, өйткеніоларөтесынғышкеледі.
3.Жұмысаяқталғансоңмұғалімгетапсыр.
                                Жұмыс барысы:
         Берілген тапсырмаларды ретімен орында::
1.Сөздікпен жұмыс 2.Кесте толтыр
3.Тапсырмаларды ретімен орында
4.Қорытынды жаса-   өсімдіктерді жіктеу үшін қандай белгілерді анықтауды үйрендің?
 Біліміңді тексер:
Аталған белгілердің тұсына қандай класқа тән екендігін көрсет:Дара/1/  Қосжарнақты/2/
1.Ұрығында  екі жарнақ.
2.Гүлдері 3-6 күлтелі,жай гүлсерікті.жел арқылы, өздігінен тозаңдану болады
3.Доға және параллель жүйкелену
4.Ұрығында бір жарнақ
5.Гүлдері 4-5 көп күлтелі,қос гүлсерікті.Көбінесе бунақденелілермен тозаңданады.
6.Өткізгішшоқтарысабақтыңорталығындаорналасады
7.Камбийбар
8.Камбий  жоқ. Өткізгішшоқтарыжабық,сабақденесіндешашылыпжатыр
9.Шашақ тамыр қосалқы тамырлардан құралған,негізгі тамыр дамымайды
10. Кіндік тамыр,негізгі тамыры өте жақсы дамыған
11.Пішіндері әр түрлі,тақтасының жиектері алуан түрлі тілімденген.жүйкеленуі торлы
   Бағалау нормасы: Әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпайдан
                                 11 ұпай-«5»,  10ұпай-«4»,    9ұпай «3»