(Оқу, ынталандыру, шығармашылық және көшбасшылық сипаттамалары.)
Әр қатардағы бос орынға ИӘ немесе ЖОҚ сөздерін қоя отырып, оқушының мінез-құлқын сипаттаңыз.
Оқу сипаттамалары:
1) сөздік қоры мол;
2) көп нәрседен хабардар және түрлі тақырыпта еркін ой қозғай алады;
3) адамдар мен заттар іс-әрекетінің мәні мен себептерін түсінеді;
4) жанды бақылаушы; өзгелерге қарағанда әңгіме, фильм немесе түрлі іс-әрекеттен «көп нәрсені көреді» немесе «көп нәрсені алады»;
5) жасына лайық қойылған талаптан артық орындай алады;
6) арифметиканы жылдам түсінетіндігі көрінеді.
Ынталандырушылық сипаттамалары:
1) мәселені шешуде бір беткей;
2) әдетте өзгелерге кедергі келтіреді;
3) өз пікірін дәлелдеуде бір беткей;
4) іс-әрекетті аяқтауда күш жұмсайды;
5) мұғалімнің тарапынан көп нұсқауды қажет етпейді;
6) өзгелердің пікіріне әсершіл;
7) дұрыс пен бұрысқа, әділеттілік пен әділетсіздікке селқос қарамайды, адамдар, оқиғалар мен заттарды кінәлай алады.
8) басқаларға әсер етуге бейім, басқарады, көшбасшылық жасайды.
Шығармашылық сипаттамалары:
1) өзгелерге жаңалықтар туралы қызбалана әңгімелеуге бейім;
2) қалыпты рет бұзылса да, алаңдаушылық білдірмейді;
3) шындыққа жақын емес тақырыптар бойынша сұрақтарды көп қояды;
4) танымдық ойларға, қиялдарға (егер ...... болғанда, не болар еді?) беріледі;
5) ерекше жауап беруге бейім, оқиғаларды асыра сілтеп әңгімелейді;
6) сөз жарыстыру ойындарынан үлкен қанағат алады;
7) сын тұрғысынан зерттелмейінше, «ресми шешімдерді» шындық деп қабылдамайды, себеп-салдарын талап етеді.
Көшбасшылық сипаттамалары:
1) жауапкершілікті өз мойнына алады;
2) сыныптастарын жақсы көреді;
3) бірнеше қызмет түрі бойынша көш бастайды.
Нәтижелерді өңдеу
Бұл тәжірибелік жұмысқа қосымша өңдеудің қажеті жоқ, нәтиже айқын көрінеді. Сіз толтырған сипаттама бала туралы нақты мағлұмат береді.