|
Коучинг жоспары |
Өткізген: |
||
Тақырыбы: |
Заман талабына сай білім беру бағыттарының тиімділігі |
|||
Мақсаты: |
Коучинг барысында заман талабына сай білім беру бағыттарының тиімділігін анықтау |
|||
Оқыту нәтижесі: |
Коучинг барысында заман талабына сай білім беру бағыттарының тиімділігін анықтайды |
|||
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, www.cpm.kz |
|||
Дереккөздер: |
Флипчарт, постер, презентация, интербелсенді тақта, стикерлер, карточкалар, маркерлер, түрлі-түсті қағаздар |
|||
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|||
Психолог. Психологиялық ахуал тудыру, топтастыру. Ұстаздардың көңіл-күйлерін көтеру, психологиялық жағдай жасау үшін коучинг өтетін кабинет алдын ала дайындалады, мұғалімдермен «Әліпби» ойын ойнатылады, топқа бөлу үшін түрлі-тісті қарындаштар таратылады |
Мұғалімдер демалып, «Әліпби» ойынын ойнай отырып, бір-бірімен танысады |
|||
1-ші коуч. Тақырыпқа шығу: Коучинг басында топтарға сұрақ: Слайдтарға назар аударыңыз! Суреттер қандай ассоциация тудырады? Қалай ойлайсыздар бүгінгі тақырыбымыз қандай? Осы пікірлерден тақырыпқа шығу. Мақсат қою. |
Пікір алмасу арқылы тақырыпқа шығады, мақсат қояды |
|||
Білу.Түсіну.
«Қарындаштың 5 қыры» әңгімесін талдау. |
Әңгімені тыңдайды, түсінеді |
|||
Қолдану. Талдау. Баланың қарындаштан таппаған қасиеттерін бірге табайық? Талдау «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жүзеге асады |
Постер, маркерлерді пайдаланып, өз жобаларын жасайды. 1-ші топ постер қоғайды, 2-ші топ қарындашқа жарнама жасайды, 3-ші топ ертегі құрастырады, 4-ші топ ТВ-шоу ұымдастырады Топтар жұмыстарды «Аквариум» әдісі арқылы қорғайды, тыңдаушылар топтың жұмысын «Бағдаршам» әдісімен бағалайды. |
|||
2-ші коуч. Жинақтау. Әңгімені жалғастырады. Әжесі: - Бәрі әр нәрсенің ішкі сырына үңілуге байланысты. Бұл қарандашта 5 түрлі қасиет бар. Ол саған өміріңе қажет болады, - дейді. Біріншіден, сен ақылды боларсың, бірақ сенің бағыттаушы қолың бар екенін ұмытпа дейді...... астарлы ой: сен әрқашан өз алақаныңның еркіне сен, ол сенің жол сілтеушің,- дейді. Екіншіден, жақсы жазу үшін, мен ол карандашты ұштауым керек. Бұл кезде ол карандашқа жанына ауыр тиеді, бірақ ұшталған карандаш өте жіңішке жазады......... астары: қандай да болмасын қиындыққа төз және ол саған өмірлік сабақ болады,- дейді. Үшіншіден, Карандашпен жазғаныңның кейбірін қатеге есептеп өшіргішпен кетіресің....... астары: Есіңде болсын, өз қатеңді түзеу - барлық жағдайда жаман болмайды. Тура жолдан адаспауыңа көмектеседі,- дейді. Төртіншіден, карандаштың сырты ағаштан жасалғаны, оның пішіні мәнді емес, оның ішіндегі графиті мәнді........ астары: Сондықтан әрқашан ішкі дүниеңде не болып жатқанын ойла,- дейді. Бесіншіден, карандаш әрине, жазғанда артында із қалдырады........ астары: сен де карындаш сияқты өз іс - әрекетіңмен артыңда із қалдырасың. Қоғамға пайдалы іс істейсің. Әр қадамыңды ойлап бас,- дейді.Қорғау жұмыстары аяқталған соң, қорытынды жасалынады. Қорытындылайды. |
Қорытынды жасайды |
|||
Топты жалпылама бағалау жасау үшін «Бас бармақ» әдісі қолданылады |
«Бас бармақ» әдісімен істелген жұмыстарды бағалау |
|||
Бағалау. Коучингті бағалау үшін Синквейн, 2 жұлдыз, бір тілек, Сәндвич, «Ым-шара» |
|
Коучинг «Заман талабына сай білім беру бағыттарының тиімділігі»