2018-2019 оқу жылы терминологиялық негізде үш тілде оқыту 7-11 сыныптарына енгізілді. Барлығы 202 оқушы қамтылған.
Ағымдағы оқу жылы оқу жоспарының вариативті бөлімінің жеке тұлғаны бағыттау компонентінен биология, химия, информатика пәндеріне 1 сағаттан терминологиялық негізде ағылшын тілінде сабақтар жүргізілуге сағаттар берілді.
№ |
Пән/ арнайы курс атауы Барлық пәндер ағылшын тілінде толық оқылмайды. |
Сынып |
Оқушы лар саны |
Пән/ арнайы курс енгізіл ген мерзім
|
Мұғалімнің аты- жөні |
Білімі |
Санаты |
Ағылшын тілін білу деңгейі |
1 |
Информатика ағылшын терминологиясы (вариатив. жеке тұлғаны бағыттау компоненті) |
7а,7ә |
38 |
2 жыл |
Абылгазина Э.Т. |
жоғары |
педагог-зерттеуші |
С1 |
2 |
биология ағылшын тілінде (вариатив. жеке тұлғаны бағыттау компоненті) |
8 |
22 |
2 жыл |
Муханова У.К. |
жоғары |
педагог-зерттеуші |
С1 |
3 |
химия ағылшын терминологисы (вариатив. жеке тұлғаныбағыттау компоненті) |
8, 9а |
42 |
2 жыл |
Абраева Д.Е. |
жоғары |
педагог- эксперт |
С1 |
4 |
Физика (инвариатив.) |
7а, 7ә, 8,10,11 |
100 |
13 жыл |
Кабылбекова А.С. |
жоғары |
педагог-шебер |
В2, |
2019-2020 оқу жылы үш тілде оқыту 6-9 сыныптарына енгізілді. Барлығы 121 оқушы қамтылған.
Ағымдағы оқу жылы төмендегі факультативтер мен арнайы курстар физикадан басқасы терминологиялық негізде ағылшын тілінде жүргізіледі. 6 сыныпта биология және 9 сыныпта физика толық ағылшын тілінде жүргізіледі.
ЖМБ пәндерін үш тілде оқытатын мұғалімдердің сапалық құрамы
№ |
Мұғалімнің аты- жөні, лауазымы |
Пед. өтілі |
Санаты |
Курстар өткен жылы |
Ағылшын тілін білу деңгейі |
Сынып |
Оқу шылар саны |
Пән/ арнайы курс енгізіл ген мерзім. |
e-mail, байланыс телефоны |
|
ЖББМ |
Тілдік |
|||||||||
1 |
Абылгазина Эльмира Турагуловна - информатика мұғалімі |
20 |
педагог-зерттеуші |
2018 |
2017 |
С1 |
7, 8а, 8ә |
60 |
2 жыл |
ab_elmira@ mail.ru, т.87471061994 |
2 |
Муханова Умут Кабиденовна- биология мұғалімі |
36 |
педагог-зерттеуші |
2018 |
2017 |
С1 |
9 |
22 |
2 жыл |
уumit.muhanova@ mail.ru, т.87478241702 |
3 |
Кабылбекова Алмагуль Серикбаевна.– физика мұғалімі |
29 |
педагог-шебер |
2018 |
2017 |
В2, |
7, 8ә, 9 |
63 |
13 жыл |
kabylbekova.66@ mail.ru, т.87081445695 |
4 |
Атик Бибигуль Васильевна – физика мұғалімі |
18 |
педагог-зерттеуші |
2017 |
2019 |
В2, |
8а |
18 |
1 жыл |
atikb_71@mail.ru, т.87774612757 |
5 |
Жахав Баян Тумэдханқызы - биология мұғалімі |
6 |
педагог-сарапшы |
|
2019 |
С1 |
6,8а |
42 |
1 жыл |
bota-717@mail.ru, т.87471617719 |
Ұстаздар білім мазмұнын жаңарту шеңберіндегі курстарды табысты аяқтап, тілдік курстардың сертификаттарының иегерлері.
Білім сапасы
Сабақтарында 7 модулді ықпалдастырып, жаңа әдіс- тәсілдерді, АКТ,интерактивті тақтаны, flash анимацияларды, Edmodo.com, kahoot.it web-сайттарын тиімді қолдана біледі және ағымдағы оқу жылы химия, биология, физика және информатика пәнінен CLIL технологиясын қолданып кіріктірілген сабақтарды үш тілде өткізеді.
-пән бойынша оқушылардың білім сапасы 100%, үлгерімі де 100%, құрайды. Жыл бойынша тұрақты жоғары деңгейде.
Жыл бойынша оқушылардың пәндік терминдерді меңгеруі деңгейі қанағаттанарлық және оқушылардың пәнге деген қызығушылығы жоғары екенін көрсетті.
2018-2019 оқу жылы
пәні/ арнайы курс |
сынып |
оқушы саны |
мұғалімнің аты- жөні |
І ж/ж терминдерді менгеруі |
ІІж/ж терминдерді меңгеруі |
Жыл дық |
||
жоспар бойынша |
Орындал ды |
Жоспар бойынша |
Орындал ды |
орын далды |
||||
Информатика ағылшын терминологиясы (факультатив) |
7а, 7ә |
39 |
Абылгазина Э.Т. |
156 |
156 |
110 |
110 |
266 |
биология ағылшын тілінде (арнайы курс) |
7а,8 |
42 |
Муханова У.К. |
23/60 |
23/60 |
34/40 |
34/40 |
57/100 |
химия ағылшын терминологисы (арнайы курс) |
8,9а |
42 |
Абраева Д.Е. |
81/37 |
81/37 |
87/70 |
87/70 |
168/107 |
физика ағылшын терминологиясы факультатив |
7а,7ә,8 |
14 |
Кабылбекова А.С. |
300/120 |
300/120 |
110/110 |
110/110 |
410/230 |
2019-2020 оқу жылы
пәні/ арнайы курс |
сынып |
оқушы саны |
мұғалімнің аты- жөні |
І жартыжылдықта терминдерді менгеруі |
|
жоспар бойынша |
орындалды |
||||
Информатика ағылшын терминологиясы (факультатив) |
7, 8а, 8ә |
39 |
Абылгазина Э.Т. |
156 |
156 |
биология ағылшын тілінде (арнайы курс) |
9 |
22 |
Муханова У.К. |
50 |
50 |
Жаратылыстану |
8а, 6 |
42 |
Жахав Б. |
50/40 |
50/40 |
физика ағылшын терминологиясы факультатив |
7, 8ә 9 |
63 |
Кабылбекова А.С. |
300/130/90 |
300/130/90 |
Оқулықтармен қамтылуы.
Қазақ-түрік лицейінің және Кембридж университетінің оқу құралдары пайдаланылуда.
7 - сынып |
|||||
Оқулық |
автор |
жылы |
Баспа |
Саны |
|
1. |
Cambridge IGCSE, Physics, Coursebook |
David Sand |
2010 |
Cambridge university press |
2 |
2. |
Cambridge IGCSE, Physics, Workbook, Second edition |
David Sand |
2010 |
Cambridge university press |
10 |
3. |
Cambridge IGCSE, Physics, Coursebook, Second edition |
David Sand |
2014 |
Cambridge university press |
12 |
4. |
The dictionary of Terminology of science in English, Turkish, Russian and Kazakh, The natural and social science terms- |
|
2005 |
Almaty, KazAkparat |
10 |
8-сынып |
|||||
1 |
Cambridge IGCSE, Physics, Coursebook |
David Sand |
2010 |
Cambridge university press |
2 |
2 |
Cambridge IGCSE, Physics, Workbook, Second edition |
David Sand |
2010 |
Cambridge university press |
10 |
3 |
Cambridge IGCSE, Physics, Coursebook, Second edition |
David Sand |
2014 |
Cambridge university press |
12 |
4 |
The dictionary of Terminology of science in English, Turkish, Russian and Kazakh, The natural and social science terms- |
|
2005 |
Almaty, KazAkparat |
10 |
Қосымша алынған оқулықтар
Оқулық |
Сынып |
Жылы |
Баспа |
Саны |
||
1 |
Информатика (ағылшын тілінде) |
6 |
2018 |
Охford |
10 |
|
2 |
Жалпы физика (ағылшын тілінде) |
|
2018 |
Охford |
10 |
|
3 |
Физика (екі тілде) |
9 |
2018 |
Астана-кітап |
20 |
|
4 |
Химия (екі тілде) |
9 |
2018 |
Астана-кітап |
12 |
Әдістемелік қолдау.
2018-2019 оқу жылы гимназияда үш тілде оқыту барысында пән мұғалімдері мен ағылшын тіл мұғалімдерінің шығармашылық тобы құрылған. Ағымдағы оқу жылы республикалық форумда Қабылбекова А.С. «Көптілде оқыту: идеядан жүзеге асыруға дейін» тақырыбында іс – тәжірибесі таратылды. Республикалық вебинар да «Жаңартылған білім беру аясында үш тілдікті жүзеге асыру жолдары» барысында гимназия осы бағытта істелініп жатқан жұмыс тәжірибесімен бөлісті.
Арнайы зерттеу жұмыстары арқылы үш тілде оқыту экспериментіне қатысатын оқушылардың эксперимент талаптарына бейімделу жағдайын анықтап және қолайлы жағдай туғызу мақсатында «Үш тілде оқыту талаптарына бейімделу жағдайы» тақырыбында психолого-педагогикалық консилиум өткізілді.
2019-2020 оқу жылы Май ауданы ұстаздарына «Көптілділік – полимәдени тұлға қалыптастырудың негізі» тақырыбында семинар ұйымдастырылып, гимназия ұжымы осы негізде өткізіліп жатқан іс- тәжірибесімен бөлісті.
Сыныптан тыс іс- шаралар
Сыныптан тыс іс-шаралар тұлғаның қалыптасуында үлкен рөл атқарады. Сыныптан тыс өткізілетін іс – шаралар нәтижесінде оқушылардың тілдерді үйренуге деген қызығушылығы артады, оқушылардың үш тілде еркін, сауатты сөйлеу, үш тілде сауатты жазу қабілеті және де шығармашылық қабілеттері дамиды.
2018-2019 оқу жылы 28 қаңтар-2 ақпан арасында ”Trilingualism is a pass to the world” атты тілдер апталығы өтті.
Жоспар бойынша ашық сабақтар, зияткерлік іс-шаралар және әр түрлі ойды дамытатын ойындар жүргізілді. Мұғалімдер химия, биология, физика және информатика пәнінен CLIL технологиясын қолданып кіріктірілген сабақтарды үш тілде өткізді. Пәнді және тілді кіріктіріп оқыту барысында басты нәтиже оқушылардың ғылыми жаратылыстану бағыты пәндерінен алған білімдері емес, мақсатты тілді меңгеруі (ағылшын тілі) болып табылады.
Сонымен қатар үзіліс кезінде зияткерлік ойындар өткізіліп, балалардың тілге деген қызушылығын арттырды.
Олар: 5-7 сыныптар оқушыларымен өткізілген «Подвижные игры CLIL», 7а,7ә сыныптарына арналған 4D animal pictures», 4а,4ә сыныптарымен battle “Bang-bang” шаралары. Зияткерлік іс-шаралар: 6-7 сыныптар үшін «Языковые параллели», «Инфобілгіштер» ойындары оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырды. 7-10 сыныптармен жүргізілген «TEDTaLKS. Ideas worth spreading» форматындағы конференцияның формасы, мазмұны, оқушылардың үш тілде еркін сөйлеуіне мүмкіндік береді. «Үштілділік – әлемге өту жолы. Trilingualism is a pass to the world. Трехъязычие – пропуск в большой мир » қорытынды кешінде «Не? Қайда? Қашан?» атты зияткерлік сайысын өткізілді.
2019-2020 оқу жылы гимназияда шет тілдер апталығы аясында 5 сыныптар арасында «English Battle», 6 сыныптармен "Вперед, Эрудиты" 7,8 сыныптармен «Polygot» интеллектуальды ойындары, 9-11 сыныптар аралығында «Абай поэзиясы- әлем тілдерінде» атты әдеби кеш өткізілді.
Оқушылар жетістігі
жылы |
орны |
байқаулардың аты |
оқушының аты- жөні |
мұғалімнің аты- жөні |
2018-2019 |
ІІ |
Обл. пән олимпиадасы |
Сейсембаева Аружан |
Тулеубаева К.Б. |
ІІІ |
Обл. пән олимпиадасы |
Шакбекова Даяна |
Нургалиева С.Е. |
|
І |
Обл.көптілділік олимпиадасы |
Баяманова Аида . |
Тіл мұғалімдері |
|
ІІІ |
Обл.көптілділік олимпиадасы |
Карибаева Малика |
Тіл мұғалімдері |
|
І |
Обл.көптілділік олимпиадасы |
Шакбекова Даяна |
Тіл мұғалімдері |
|
ІІ |
Обл. ғылыми жоба сайысы |
Баяманова Аида Құрмашева Дильназ |
Сыздыкова М.К. |
|
ІІ |
Обл. ғылыми жоба сайысы |
Негманова Дәрия Омурбаева Адель |
Тулеубаева К.Б. Нургалиева С.Е. |
|
2019 -2020 |
І |
Обл.көптілділік олимпиадасы |
Баяманова Аида . |
Тіл мұғалімдері |
І |
Обл.көптілділік олимпиадасы |
Шакбекова Даяна |
Тіл мұғалімдері |
|
І |
Обл. ғылыми жоба сайысы |
Успанова Аймира |
Нургалиева С.Е. |
|
ІІ |
Обл. ғылыми жоба сайысы |
Рысымбетова Даяа |
Сыздыкова М.К. |
|
ІІ |
Обл. ғылыми жоба сайысы |
Жуматаева Асель |
Тулеубаева К.Б. |
|
ІІ |
Обл. ғылыми жоба сайысы |
Негманова Даиря |
Ибрайкина К.М. |