Қаныш Сәтбаев атындағы

дарынды балаларға арналған

мамандандырылған гимназиясы

Виртуалды қабылдау
Қойылған сұрақтар: 24
Жаңа сұрақтар: 0
Сұрақты беру
Оқыту материалын тиімді меңгеру үшін қандай әдіс формасы саған ыңғайлы:
Дауыс беру
сыныптастарыңмен топта жұмыс - 388
басқа формалар - 299
мұғаліммен жұмыс - 202
электрондық ресурстардан - 184
өздігінен білім алу - 134
Дауыс бергендер саны: 1207
Нәтижені көру
Тәжірибе алмасу
Тақырып: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы бағалауға дағдыландыру
Форум ережесі

Форумға қатысу үшін Сізге ұсынылған тақырыптардан бір тақырыпты тандау керек. Хабарламаны жіберу үшін парақтың астынғы тұсында ұсынылған бос орындарды (поля) толтырып «Жауап беру» батырмасын басу керек.

Тақырыптың аты
Альдекенова Анар

Мектеп: Ақсу қаласының дарынды балаларға арналған гимназиясы

Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы бағалауға дағдыландыру
2014-03-29 04:48:47
Өткізілген коучингтер барысында оқушыны емес, оқушының жұсысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып, оқу сапасын арттыру керек екенін түйіндедім. Формативті бағалау арқылы оқушы өзінің білімі қай деңгейде екенін біледі, ал мұғалім қай бағытта жұмыс істеу керектігін түсінеді. Бұл жағдайда оқушы өз деңгейін шамасынан жоғары да бағалауы мүмкін, өйткені әрбіреуіміз өз кемшіліктерімізді көре бермейміз, бұл жағдайды мұғалім қалай шешу керек деп ойлайсыз? Рахмет!
Б.В.Атик

Мектеп: Ақсу қаласының дарынды балаларға арналған мамандандырылған гимназия

RE: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы бағалауға дағдыландыру
2014-03-28 16:36:50
Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы бағалауға дағдыландыру бұл білім беруді жақсарту кепілі дегенге қосыламын, өйткені оқуды бағалаған оқушы берілген критерийлер бойынша тақырып бойынша нені меңгермегенің өзі анықтап, келесі қадамын белгілейді, сөйтіп өзін-өзі жетілдіруге бет алады.
Касенова Мария Абдукадировна

Мектеп: Ақсу қаласы, гимназия

RE: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы бағалауға дағдыландыру
2014-03-26 04:43:36
Құрметті әріптестер! «Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы бағалауға дағдыландыру» тақырыбы бойынша команда мүшелері жұмысын қорытындылады.Әріптестермен жұмыс нәтижесін талқылап, сыни ойлауын дамыту арқылы өзін-өзі, әріптесін бағалауға оқушыларды үйрету, ұстаздардың оқытудың жеті модулін байланыстыра отырып, Блум таксономиясына салынған сабақ жоспары- оқытуды жақсартудың кепілі бола алатынына толық көзіміз жетті.
Тақырыпқа жауап беру: "Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы бағалауға дағдыландыру"
Captcha