Қаныш Сәтбаев атындағы

дарынды балаларға арналған

мамандандырылған гимназиясы

Виртуалды қабылдау
Қойылған сұрақтар: 24
Жаңа сұрақтар: 0
Сұрақты беру
Оқыту материалын тиімді меңгеру үшін қандай әдіс формасы саған ыңғайлы:
Дауыс беру
сыныптастарыңмен топта жұмыс - 387
басқа формалар - 299
мұғаліммен жұмыс - 201
электрондық ресурстардан - 184
өздігінен білім алу - 132
Дауыс бергендер саны: 1203
Нәтижені көру
Алтын Орда (XIII-XIVғғ.). Сабақ жоспары
24-05-2013 13:31

 

Мақсаты:1. Алтын Орданың құрылу тарихы, қоғамдық құрылысы,

                     саяси   тарихына шолу жүргізу

                 2. Тарихи оқиғаны түсіну, баға беру, өзіндік қорытынды

                     жасау қабілеттерін дамыту

            3.  Кейінгі ортағасырлық мемлекеттер тарихына шолу жүргізе

                 отырып,Отансүйгіштік тәрбие беру

Сабақ түрі:  сабақ

Әдісі:сұрақ–жауап, тірек–сызбалар арқылы түсіндіру, ізденіс

Көрнекілігі:тірек–сызбалар, оқулықпен жұмыс,

Пәнаралық байланыс: география, дүние жүзі тарихы

Жүру барысы:

I.   Ұйымдастыру. Сабақтың мақсаты мен міндеттерін белгілеу.

II.  Негізгі бөлім. Сыныпты топтарға бөлу.

1. Ойашар сұрақтары.

Шыңғысхан әскери феодалдық Моңғол мемлекетін ќұрды:

Шыңғыс хан тұсындағы Моңғол империясының астанасы:

Шыңғыс хан Жетісудағы түркі халқын өзіне тарту үшін:

Алтын Орданың астанасы:

Шыңғысхан ќұрған моңғол мемлекетінің  басты заңы:

Шыңғысхан Енисей ќырғыздары мен Сібір орман халықтарын бағындырды:

Шыңғысхан 1217 жылы Күшліктің Жетісудағы иеліктерін басып алуға кімді аттандырды?

Сыр бойындағы қалалар моңғолдардың иелігіне көшті:

Шыңғысхан жаулап алған жерлерін балаларына бөліп берген.Үлкен ұлы Жошыға тиісті ұлыс ќай жерлерді қамтыды?

Алтын Орданың негізін қалаушы:

1.     Кластер.                             

Әрбір топ оқушылары кластерді қорғайды.

2.     Өзара сұрақ алмасу.

II.    Қорытынды.

Оқушылар кестені толтырады.

Білемін

Білгім келеді

Білдім

 

 

 

Үйге: Кесте толтыру (Білгім келеді бағанасындағы сұрақтарға қосымша іздену)

Бағалау.