Дамытуға әсер етеді
|
Кедергі келтіреді |
Жетістікке жетуіне қолайлы жағдай тудыру. Бойындағы қабілеттерін көрсете алу мүмкіндігінің болуы. |
Үнемі жетістікке жете алмаушылық. Қабілеттердің көріну аймақтарының шектелуі. |
Өзінің мүмкіндігі жайлы ешқашан үмітін үзбеу. |
Қателікке деген көзқарасы “Қазір мені жазалайды”. |
Ата-ана мен баланың арасындағы диалог. (көзқарастары) |
Ата-ананың монологі. Дискуссияны, талқылауды болдырмау. |
Ситуациялық сұрақтар қолдану. |
Белгілі бір мәселелерді шешкен кезде шаблондарды қолдану. |
Ойы мен назарының білім алу процесінде болуы. |
Тек қана баға үшін оқу. |
Баланың эмоционалдық жағдайын есепке алу. |
Баланың сол сәттегі жағдайын ескермеу. |
Таңдау мүмкіндігін беру. |
Таңдау жасауға деген мүмкіндіктің болмауы. |
Ата-ананың пәнге ықылас білдіруі. |
Ата-ананаң пәнге деген немқұрайлы көзқарасы. |
Бір пән бойынша алған білімнің басқа пәндермен байланысы және осы білімнің өмірлік жағдайларда қолданылуы. |
Білімнің пәннің төңірегінде ғана қалуы, байланыстың жоқтығы. |
Оқу мотивациясын қолдау әдістері
1. Баланың оқудағы қиындықтарын атап айту және оларды жою әдістерін ұсыну.
2. Оқудағы тапсырмаларды орындау барысында балаға көмек көрсету,бұл баланың өз бетімен жұмыс жасай алуына ықпал етеді.
3. Өзі және өз іс-әрекеті туралы әрдайым жағымды ойлар айтуға үйрету.
4. Балының оқу іс-әрекетіндегі әрбір “минусына” екі ”плюсті” айту.
5. Қателіктерге қалыпты жағдай ретінде қарауға, кіммен болса да болуы мүмкін екендігін түсіне білуге үйрету.
6. Жиі кездесетін қателіктер туралы айту.
7. Баланың жіберген қателігіне сыйластықпен, түсінушілікпен қарайтындығын білдіру.
8. Жіберілген қателіктердің салдарын неғұрлым азайту.
9. Баланың өз жетістігіне деген сенімін қалыптастыру.
10. Кез-келген жағымды өзгерістерді атап айтып отыру.