Ақсу қаласының

дарынды балаларға арналған

мамандандырылған гимназиясы

Бір жылда120835
Бір айда8250
Бір аптада2730
Кеше464
Тәулік285
Өзекті кестені жүктеп алу
Виртуалды қабылдау
Қойылған сұрақтар: 24
Жаңа сұрақтар: 0
Сұрақты беру
Оқыту материалын тиімді меңгеру үшін қандай әдіс формасы саған ыңғайлы:
Дауыс беру
мұғаліммен жұмыс - 140
өздігінен білім алу - 95
сыныптастарыңмен топта жұмыс - 32
электрондық ресурстардан - 10
басқа формалар - 6
Дауыс бергендер саны: 283
Нәтижені көру
Сенім телефоны8 (71837) 64294
150
11616
Мұғалімдерге кеңес
Жасөспірімдердегі суицидтік мінез құлықтың белгілері, себептері және оған әсер етуші факторлар
04-04-2016 14:39
Презентация
ДАРЫНДЫ БАЛАМЕН ЖҰМЫС ІСТЕЙТІН ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ-ТҰЛҒАЛЫҚ БІЛІКТІЛІГІ
04-04-2016 14:37
Дарынды баламен жұмыс істейтін мұғалімнің кәсіби біліктілігінің базалық компонентін құрайды: а) жалпы кәсіби педагогикалық дайындық – пәндік, психолог-педагогикалық және педагогикалық, әдістемелік білім, білік, дағдылар; б) педагогтың негізгі кәсіби мәнді тұлғалық сапалары.
Оқушы сипаттамасы (АҚШ-та жасалған, дарынды балалар мектебінде қолданылады.)
04-04-2016 14:33
Оқу, ынталандыру, шығармашылық және көшбасшылық сипаттамалары
Балалардың дарындылығы ұғымы және оны анықтау
04-04-2016 14:28
ДАРЫНДЫЛЫҚ – жас ерекшелігімен салыстырғанда ақыл-ой дамуындағы нормадан асып кететін даму немесе арнайы қабілеттерінің (музыкалық, көркем, т.б.) ерекше дамуы. Баланың дарындылығы тек оқу, тәрбиелеу процесінде, бала белгілі бір мазмұндық іс-әрекет жасау барысында ғана нақтыланып, зерттелуі мүмкін.
Дарындылықты дамыту тәсілдері
04-04-2016 14:24
Дарындылықты дамыту үшін, оларды белгілі бір әрекет түріне – қабілеттілікке айналдыру тәсілдері (А.И.Доровской бойынша)
Баланың оқуға деген қызығушылығын және мотивациясын қалай дамытуға болады.
31-03-2015 23:38
Баланың оқуға деген қызығушылығын және мотивациясын қалай дамытуға болады.
1. Баланың оқудағы қиындықтарын атап айту және оларды жою әдістерін ұсыну. 2. Оқудағы тапсырмаларды орындау барысында балаға көмек көрсету,бұл баланың өз бетімен жұмыс жасай алуына ықпал етеді. 3. Өзі және өз іс-әрекеті туралы әрдайым жағымды ойлар айтуға үйрету. 4. Балының оқу іс-әрекетіндегі әрбір “минусына” екі ”плюсті” айту.
Балаңызбен, оқушымен жанжал кезіндегі әрекет ережесі
31-03-2015 23:23
Балаңызбен, оқушымен  жанжал кезіндегі әрекет ережесі
1. Баланың ашуын басуға мүмкіндік беріңіз.Егер ол мазасыз,не ашулы болса, мазасыздығын басуға,қалпына келуге көмектесіңіз.Себебі ашулы адаммен келісу қиын, не мүмкін емес. 2. Ұрыс,керіс кезінде өзіңізді сабырлы,сенімді ұстаңыз,бірақ балаға менсінбеушілік танытпаңыз.Өз наразылығын негіздеуге мүмкіндік беріңіз.Себебі ашулы адам жағымсыз эмоцияларға толы. 3. Баланың ашуын күтпеген әрекеттермен басуға тырысыңыз.Мысалы баладан осы жағдайға байланысты кеңесін сұраңыз,немесе оған маңызды нәрсе туралы с