Ақсу қаласының

дарынды балаларға арналған

мамандандырылған гимназиясы

Бір жылда94563
Бір айда10298
Бір аптада1560
Кеше297
Тәулік100
Өзекті кестені жүктеп алу
Виртуалды қабылдау
Қойылған сұрақтар: 24
Жаңа сұрақтар: 0
Сұрақты беру
Оқыту материалын тиімді меңгеру үшін қандай әдіс формасы саған ыңғайлы:
Дауыс беру
мұғаліммен жұмыс - 164
өздігінен білім алу - 103
сыныптастарыңмен топта жұмыс - 40
электрондық ресурстардан - 14
басқа формалар - 6
Дауыс бергендер саны: 327
Нәтижені көру
Сенім телефоны8 (71837) 64294
150
11616
Мұғалімдерге кеңес
Памятка для учителей.
01-03-2017 16:25
Относитесь к ученику как к равному партнеру, который просто пока обладает меньшим жизненным опытом
Памятка для педагогов по профилактике суицидального поведения среди учащихся.
01-03-2017 16:24
Памятка для педагогов по профилактике суицидального поведения среди учащихся.
Ғаламторды қауіпсіз пайдалану
01-03-2017 16:08
Бастауыш сынып оқушыларына арналған ережелер 1. Ата - аналарыңнан Ғаламтордағы түсініксіз жайттар туралы әрдайым сұрап отырыңдар. 2. Ғаламторда достасу үшін ең алдымен ата-аналарыңнан қауіпсіздік шараларын сұрап біліп алыңдар. 3.Өзің туралы таныс емес адамдарға ешқашан ештеңе айтпа. Қайда тұратыныңды, қай мектепте оқитыныңды, телефон номерлеріңді тек сенің отбасы мүшелері мен жақын достарың ғана білуі керек.
Оқушылардың интернетке тәуелділігінің алдын алу бойынша мұғалімдерге арналған нұсқаулар.
01-03-2017 15:56
Бастауыш сыныптарда сабақ барысында дамытушылық және танымдық компьютерлік ойындар қолданылатын кездер болады, бұндай жағдайда олардың мазмұнын мұқият тексеру керек. Компьютер алдындағы жұмыстарды мұқият бақылауда ұстау керек. Бастауыш сынып оқушыларына компьютермен жұмыс ұзақтығы 20 мин.аспау керек. Компьютерлік жұмысты басқа да жұмыс түрлерімен алмастырып тұру қажет.
Суицидтің алдын алу
01-03-2017 15:50
1. Оқушының мінез-құлқы. 2. Отбасы жағдайы 3 .Ата-ана және мұғаліммен қарым-қатынасы 4. Достары және сыныптастарымен араласуы 5. Күн тәртібінің сақталуы 6. Сыныптан тыс іс-шаралар мен үйірмелерге қатысуы. 7. Оқушының өзін-өзі ұстауы
Рекомендации педагогам по превенции суицидального поведения, ведению просветительской работы
01-03-2017 15:50
Рекомендации педагогам по превенции суицидального поведения, ведению просветительской работы
Суицидтік мінез-құлықтың психофизиологиялық және жас шамасына байланысты себептері мен пропедевтік диагностика
01-03-2017 15:46
Суицидтік мінез-құлықтың психофизиологиялық және жас шамасына байланысты себептері мен пропедевтік диагностика
Жасөспірімдердегі суицидтік мінез құлықтың белгілері, себептері және оған әсер етуші факторлар
04-04-2016 14:39
Презентация
ДАРЫНДЫ БАЛАМЕН ЖҰМЫС ІСТЕЙТІН ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ-ТҰЛҒАЛЫҚ БІЛІКТІЛІГІ
04-04-2016 14:37
Дарынды баламен жұмыс істейтін мұғалімнің кәсіби біліктілігінің базалық компонентін құрайды: а) жалпы кәсіби педагогикалық дайындық – пәндік, психолог-педагогикалық және педагогикалық, әдістемелік білім, білік, дағдылар; б) педагогтың негізгі кәсіби мәнді тұлғалық сапалары.
Оқушы сипаттамасы (АҚШ-та жасалған, дарынды балалар мектебінде қолданылады.)
04-04-2016 14:33
Оқу, ынталандыру, шығармашылық және көшбасшылық сипаттамалары
Балалардың дарындылығы ұғымы және оны анықтау
04-04-2016 14:28
ДАРЫНДЫЛЫҚ – жас ерекшелігімен салыстырғанда ақыл-ой дамуындағы нормадан асып кететін даму немесе арнайы қабілеттерінің (музыкалық, көркем, т.б.) ерекше дамуы. Баланың дарындылығы тек оқу, тәрбиелеу процесінде, бала белгілі бір мазмұндық іс-әрекет жасау барысында ғана нақтыланып, зерттелуі мүмкін.
Дарындылықты дамыту тәсілдері
04-04-2016 14:24
Дарындылықты дамыту үшін, оларды белгілі бір әрекет түріне – қабілеттілікке айналдыру тәсілдері (А.И.Доровской бойынша)

бiрiншiсi алдың. 1 2 соңғысы