Ақсу қаласының

дарынды балаларға арналған

мамандандырылған гимназиясы

Бір жылда100381
Бір айда9017
Бір аптада2056
Кеше208
Тәулік12
Өзекті кестені жүктеп алу
Виртуалды қабылдау
Қойылған сұрақтар: 24
Жаңа сұрақтар: 0
Сұрақты беру
Оқыту материалын тиімді меңгеру үшін қандай әдіс формасы саған ыңғайлы:
Дауыс беру
мұғаліммен жұмыс - 162
өздігінен білім алу - 99
сыныптастарыңмен топта жұмыс - 40
электрондық ресурстардан - 14
басқа формалар - 6
Дауыс бергендер саны: 321
Нәтижені көру
Сенім телефоны8 (71837) 64294
150
11616
Ұлттық бірыңғай тестілеу

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

ҰБТ қорытындылары                           

Оқу жылы

Оқушылар саны

ҰБТ-ға қатысу пайызы

Орта ұпай

Пәндердің атауы

қазақ тілі

орыс тілі

қазақ стан тарихы

мате ма тика

физи ка

химия

биоло гия

геогра фия

дүние жүзі тарихы

ағыл шын тілі

қазақ әдебие ті

2003-2004

18

94,4

65,6

23

 

14,1

12,2

9

 

16

17,6

21

20

 

2004-2005

24

100

92,4

27,2

 

24,5

17,2

22,5

25

20,2

28

 

21

25,5

2005-2006

21

100

88,7

25,5

 

22,2

18,2

23,7

22

21,4

19,5

19

26,3

 

2006-2007

32

100

93,4

26

 

23,8

21,7

19

22

23,7

24,7

26

24,1

 

2007-2008

16

100

88,2

21

17,3

19,4

14,8

14,3

16,5

12,5

 

 

19

23

2008-2009

20

95

98

22,2

17,9

21

16,8

18,5

20

19,2

22,7

 

23

22

2009-2010

16

100

104,7

22,1

19,1

21,5

17,9

20

23

20,3

19

 

23,5

24

2010-2011

18

100

103,4

22,3

20,8

20,9

18,8

19,2

20

21,6

25

17

21,3

 

2011-2012

23

100

88

19,9

20,2

16,4

13,9

15,3

17

18,8

 

15

24

 

2012-2013

21

100 98,95 21,1 19,5 20,5 18 15,5 22,5 20 20,2 10,5 23 21
2013-2014

20

100 83,9 21,4 16,4 17,4 13,7 12,9 18 15,4 18 17 18  

2014-2015

13 86,6 95,7 20,8 17,1 19,7 18,8 16,7 19,5 20 24 20,5 15 21,5

2015-2016

14

100 102,2 22,5 19,7 21,9 18,9 20 15,5 21 21,7 17 25 16