Ақсу қаласының

дарынды балаларға арналған

мамандандырылған гимназиясы

Бір жылда95898
Бір айда9230
Бір аптада2020
Кеше307
Тәулік66
Өзекті кестені жүктеп алу
Виртуалды қабылдау
Қойылған сұрақтар: 24
Жаңа сұрақтар: 0
Сұрақты беру
Оқыту материалын тиімді меңгеру үшін қандай әдіс формасы саған ыңғайлы:
Дауыс беру
мұғаліммен жұмыс - 164
өздігінен білім алу - 103
сыныптастарыңмен топта жұмыс - 40
электрондық ресурстардан - 14
басқа формалар - 6
Дауыс бергендер саны: 327
Нәтижені көру
Сенім телефоны8 (71837) 64294
150
11616
Жер бетінде қашықтықты өлшеу. Қашықтықты қағаз бетіне белгілеу. Масштаб. Сынып: 6. Гография мұғалімі Алиаскарова А.Т.
25-10-2014 11:55

Сынып: 6    

Мерзімі:  19.09.2014

Сабақ мақсаты:.Оқушыларға масштаб, оның түрлері, қашықтықты өлшеу, оны қағаз бетіне түсіру әдістері туралы білім беру. Картадағы кез-келген географиялық объектінің масштабына қарап қашықтығын анықтауға және оны дәлме-дәл қағазға түсіруді үйрету.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ                           

Құралдары: Интербелсенді тақта, қалам, қарындаш, маркер, қайшы, оқулық, фотосуреттер, флипчарт.

Әдіс-тәсілдер: Мазайка әдісі, ЖАДАәдісі, инсерт әдісі, топпен жұмыс

Оқыту нәтижесі:Масштаб, оның түрлері, қашықтықты өлшеу, оны қағаз бетіне түсіру әдістерітуралы білімін шындау. 

Сілтеме

 

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың

іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

 

2 мин

  Оқушылармен амандасу.  Сабаққа қатысуын, дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру.

Топтарға 1-2-3-4 сұрет кесіңділер арқылы төрт топқа бөледі.

Тақтада сурет : Галактика,жер

 Тақтаға Тапсырма беріледі:

Оқушылар орындарынан тұрып, мұғаліммен, сыныппен амандасады.

Тапсырма арқылы сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтайды

Оқушы тақтада тапсырманы орындап айтып, сипаттама береді.
Жер ,Галактика, ерекшеліктеріне тоқталады.

1. Білу

5 мин

Масштаб дегеніміз (немісше мас-өлшеу; штаб-таяк)- жер бетіндегі өлшенген қашықтықты қағазға түсіргенде қанша рет кішірейтілгендігін көрсететін бөлшек санды айтады.

Масштаб

 

                 Сандық                   атаулы                сызықты

•          Сандық масштаб туралы айтып, мысал келтіру.

•          Атаулы масштаб туралы айтып, мысал келтіру, сандықтан атаулыға айналдыруды үйрету.

Сызықты масштаб туралы айтып, мысал келтіру, сандықтан сызықтыққа айналдыру жолдарын үйрету.

Тақтаға сөздер жазылады. Оқушыларға келесідей тапсырма беріледі: Оқулық мәтінінен мәлімет жинақтау

1-топҚашықтықты өлшеу тәсілдері(1-2 абзац)

2-топ Қашықтықты өлшеу тәсілдері(3 абзац)

3топ Масштаб және оның түрлері(1 абзац)

4топ Масштаб және оның түрлері(2 абзац)

 

 

Оқушылар сұрақтарға жазбаша жауап береді, топпен ауызша бірін бірі толықтырады:

АКТ, СТО

2.Түсіну

 

10 мин

Тапсырманы орындауға қойылатын талап:

Картадан материктердің Солтүстіктен Оңтүстік бағыттағы қашықтығын өлшеу, екі қала аралықтарын өлшеуді, масштабқа айналдыруды үйрете отырып төмендегі тапсырманы беру:

•         Еуразия материгінің С-О бағытындағы қашықтығын  өлше;

•         Алматы мен Астана қала аралықтарын өлшеп, масштабын анықта;

•         Мәскеу мен Астана қаласы аралығындағы ара қашықтықты өлшеп, масштабын анықтау, сандық маштабтан сызықтық масштабқа айналдыр.

СТО Ассациация стратегиясы(ойларын қағазға түсіреді А-4) ЖАДА

 

Оқушылар тапсырманы орындау барысында, кері байланысқа түседі. Тақтаға  шығып сызбаны толтырады,ассациациялық сызбаны қорғайды, өз ойларын ортаға салады, негізін түсіндіреді,мысал келтіреді, сыныптастары қойған сұрақтарға жауар береді

АКТ, ОЖЕСО, ОүБОБ,

3.Қолдану

5 мин

«Масштаб маңыздылығы» тақырыбына,   флипчартта постер  сызыңдар және оны қорғаңдар.

Әр топтан «Екі жұлдыз, бір ұсыныс».

Оқушылар постерға «Масштаб маңыздылығы» атты тақырыбында топпен өз ойларын ортаға салып, оны қорғайды. Егер сұрақ болса оған жауап береді. Ұсынысты қабылдайды. 1оқушы- суретші,2-ші спикер,3-ші модератор,4-ғалым,5-ші тайм кипер

4. Талдау

10 мин

Сәйкестендіру кестесін толтыру:

Берілген тапсырманы тақтада  әр топтың мүшесі уақытқа орындайды, бір-бірінін тапсырмаларын тексеріп, (кателерін) талдайды. Оқушылар интербельсенді тақтамен жұмыс жасайды.

 

 

5.Синтез

10 мин

Жұптасып –ойлан- бөліс әдісі. Оқушыларға карточка таратылады. Тапсырма: Ойланып, әр топтағы тапсырмаларға  мысал келтіріңдер:

                       

Оқушылар  берілген карточкадағы тапсырманы дәптерлерінде орындайды.

       АКТ, СТО, ОЖЕСО, ОүБОБ

6. Бағалау

2 мин

Эссе жазу.  1-4топ «Масштаб маңызы»

Әр топтан «Екі жұлдыз, бір ұсыныс».

Эссені оқушылар «ыстық орындық» арқылы ортаға салып, бөліседі. Критерийлер бойынша өздік, жұптық, сыныптық бағалауӨздеріне лайықты бағаларын алады. Ескертулері болса мұғалімге айтады.

 Бағалау

 

Оқушыларды сабаққа қатысуларына, тапсырмаларды орындауларына қарай, жауаптарының дұрыстығына қарай 5 баллдық шкаламен бағалайды.

 

Үй тапсырмасы:§ 8 оқу, Қара теңіз жағалауының ұзындығын анықтап, масштабын тап

Үйге тапсырма алады.  Мұғалімнің тапсырмасын күнделіктеріне жазып, түсінбегендерін сұрайды.