Сынып сағатының тақырыбы: Мамандық таңдау – ертеңді ойлау
Мақсаты:
–оқушылардың білім шыңына талпынуда бойларында қандай қасиеттер болу керек, неге бейімделу керектігі жайлы ойларын білу, ой бөлісу;
–жеке басының сапалық қасиеттерін арттырып, кәсіптік бағдар бере отырып, өзін өзі тану аумағын кеңейту,
–оқушыларды терең білім алу жолында үздіксіз еңбектенуде еңбекқорлыққа тәрбиелеу
Мамандықтың бәрі жақсы, таңдай біл!
Мақсаты: “Мамандық” ұғымы туралы түсінік аймағын кеңейту. Мамандық таңдаудағы ата - ана міндеті, оның нәтижесіндегі еңбек қуанышына қосар үлесі мен жеке тұлғаның әлеуметтік қоғамға бейімделуіне, яғни әлеуметтенуіне ықпал ету.
Мамандық таңдаудың ережелері:
Мамандық таңдаудың ережелері:
1. Неғұрлым көбірек мамандық түрлері туралы оқып біл. Бүгінгі таңда қай мамандық сұранысқа ие екендігін анықта.
2. Өзіңді тереңірек зерттеуге, тануға тырыс. Өзіңнің қабілеттерің, икемділіктерің, мінезіңнің ерекшеліктері туралы, физикалық мүмкіндігің туралы ойланып, көбірек білуге тырыс.
Мамандық таңдау жүрек қалауы ма, әлде заман талабы ма?
Жалпы мамандық таңдап соған барынша дайындалу қажет пе? Әлде мектеп бітірген соң бұйырған оқу орнына түсе салармын деген пікір дұрыс па?
“Менің болашақ мамандығымның таңдауы”. Кәсіптік бағдар беруге арналған бейіндік тренинг
Мақсаты: Кәсіптік бағдар беруде 9-сынып оқушыларына психологиялық қолдау көрсету.
Тренинг міндеттері:
- Мамандық әлемі және олаордың ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту;
- Оқушылардың мамандықтарға деген қызығушылықтары мен бейімділіктерін анықтау;
- Мамандық таңдау мәселесін, жалпы өзіндік таңдау жасауға дайындықты белсенділендіру;
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: әңгімелесу, жаттығулар, диагностика, ойын;
«Оқуды қайда жалғастыруға болады» сабақ жоспары
Мақсаты:
Білімділік: оқушыларға болашақ мамандық және оқу бағдарын таңдауда көмектесу, мамандық әлемі және оның ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейту;
Дамытушылық: оқушылардың өмір туралы, мамандықтар туралы көзқарасын дамыту, алдағы уақытта мамандық таңдауда дұрыс жолда болуына себепкер болу, таңдаған мамандығының өз бейімділігі мен қабілетіне сәйкес келуін нақтылау, өз-өзін танудың жалпы әзірлігін қалыптастыру
Гимназияның 5-11 сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмысын күшейту шаралары:
Мектептегі оқушыларға кәсіптік бағдар беру жұмысы мектепішілік жылдық жоспарға сәйкес бастауыш сыныптарда тәрбие сағаттары, рольдік ойындар, орта буында мамандықтар туралы тәрбие сағаттары, қызығушылығы мен қабілетін айқындайтын диагностикалық жұмыстар ұйымдастырылады.
2014 жылы оқушыларды кәсіптік бағдарлау бойынша атқарылған жұмыстар туралы ақпарат
Жалпы орта білім алу білімін одан әрі жалғастыру мамандық таңдау, соған сәйкес кәсіби білім алу және өмірде таңдаған мамандығың арқылы табысқа жету әрбір адамның тілегі. Гимназияда оқушылардың кәсіптік бағдарын анықтауда сауалнама алынып,олардың дұрыс таңдау жасауда неге сүйенетіні анықталды:
• Ата-аналардың кеңесі;
• Материалдық ахуал;
• Достарының ақылы;
• Мамандықтың бедел, абыройы;
• Өзінің бейімділігі мен қабілеті.
Мектептегі кәсіптік бағдарлау жұмысын ұйымдастыру
Қазіргі кезде қоғамның білім деңгейі мен интеллектуалдық әлеуеті халық байлығын құрайтын маңызды сипатқа ие, ал адамның білімділігі, кәсіби икемділігі және қолайсыз жағдайларда әрекет ете білуі жалпы дамудың негізі бола алады.Жалпы орта білім алу білімін одан әрі жалғастыру мамандық таңдау, соған сәйкес кәсіби білім алу және өмірде таңдаған мамандығың арқылы табысқа жету әрбір адамның тілегі деуге болады.Бірақ дұрыс таңдау жасауда оқушылар неге сүйенеді екен?
Бірлескен оқу. КАДЫРБАЕВА ГУЛЖАХАН РАИИМОВНА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ
Балалар бір ғана пәннен емес, бірнеше академиялық пәндерлен олардан күткеннен жоғары деңгей көрсетуі мүмкін: мәселен әртістік, спорттық. Сонымен қатар олар бір салада дарынды болса, басқа салада қиындыққа тап болуы мүмкін.